All Messages

By JeffCatsBookClub on Oct 18, 2014 at 10:50 AM

=O.O= Book Club HaLOLween Bulletin =O.O= It's Spooky Story Speshul Time! http://cheezburger.com/8352009728 =O.O= Leave the link to your nailbitingly scary story lol / meme / comix on the book club's dash for all to see! =O.O=

> Show Conversation


By Black_Friday on Oct 13, 2014 at 10:34 AM

From Sylviag, Booboo22 and ani.s4. A CoLOLaberation between Black_Friday and AnimalRescues to share your stories with us and friends. http://cheezburger.com/8346255872

> Show Conversation


By Booboo22 on Sep 27, 2014 at 3:28 PM

Purrfect!!! I LOVE it!

> Show Conversation


By Booboo22 on Sep 27, 2014 at 1:25 PM

I saved your basket-basement-cat for Black Friday! Would NOT want to miss out on that one, way too cute!

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 27, 2014 at 11:23 AM

From Sylviag. Thanks for not busting that myth :) Gotta believe in something. Nice avatar.

> Show Conversation


By onefinekitty on Sep 26, 2014 at 4:07 PM

Da cat spa is soooo inviting.

> Show Conversation


By psom on Sep 26, 2014 at 7:55 AM

I won't tell about your lawn. Keep cool!!!

> Show Conversation


By psom on Sep 25, 2014 at 4:34 PM

And how are you today?

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 24, 2014 at 10:22 AM

Another myth for our collection, thanx!

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 21, 2014 at 2:02 AM

So still plenty of material to work on some more mythbuster lolz? Though it looks like you have definitively confirmed the Loch Ness Myth. Without blowing anything up!

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 20, 2014 at 5:03 AM

Don't be silly! We're talking about myths! Santa isn't a myth!

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 19, 2014 at 11:24 AM

Chris10a from the Mythbusting Club: it soundsmost logical, but how can you be sure the switch works? How often have you been inside the closed fridge? Wouln't it be better to make sure and prove the myth by - let's say- blowing up some fridges?

> Show Conversation


By Sissy on Sep 18, 2014 at 11:14 PM

Hahaha! I had a missreading moment this morning. I read your lol: O, Gutenberg! XD

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 18, 2014 at 11:01 AM

Ohai, Jeff here. Thx very muchly for the fridge light myth lol! Hmm... so your explanation differs from Chris10a's a bit, we'll just have to investigate further :D

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 16, 2014 at 8:50 AM

Chris10a from the book club: lots of myths about black cats : ) thank you for yours. And your story about the Mynah bord made me laugh. My grandmother had a parrot (African Grey) and Coco was very talkative. When she had guest, and someone would stand up, he'd always say 'leaving alread?'

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 13, 2014 at 4:25 PM

From Sylviag. Thanks! Mouthy little chirper :)

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 13, 2014 at 4:05 PM

=O.O= Book Club Bulletin =O.O= JCBC presents: Celebrating Mythbusters - September 13 to 21 =O.O= http://cheezburger.com/8317496064 =O.O= Have fun. Keep safe. =O.O=

> Show Conversation


By NCcharmer on Sep 9, 2014 at 2:12 PM

I liked it the second I saw it

> Show Conversation


By Black_Friday on Sep 2, 2014 at 1:12 PM

It's Boo again-No, it is the day right after Thanksgiving, but the sight has become SO popular we take black cat/white cat lols all year long ;)

> Show Conversation


By Black_Friday on Sep 2, 2014 at 12:40 PM

It's Booboo! I saw your latest black cat lol and couldn't resist faving it for Black Friday ;)

> Show Conversation


You must be friends with RedRobin to leave a message. Add As Friend