All Messages

By violetD on Jul 3, 2015 at 1:55 PM

Hey sweetiepie!! I hope you had a happy Canada Day!! I got bizzy with the grandkids...not so much time to play here. I kept so calm, btw, that I dozed right off. Can't get much calmer than that!!! :D

> Show Conversation


By Sylviag on Jul 1, 2015 at 9:09 PM

ROFL - you really got into the spirit! My favorite is "Pass the Maple Syrup"

> Show Conversation


By Sylviag on Jul 1, 2015 at 9:06 PM

Hpe you had a wonderful birthday! And Happy Canada Day! http://cheezburger.com/8525841152

> Show Conversation


By littleAPC on Jul 1, 2015 at 12:56 PM

Wouldn't be Canada Day without Stompin Tom: http://cheezburger.com/51892481

> Show Conversation


By chech1965 on Jul 1, 2015 at 11:02 AM

Happy Canada Day!! How about Keep Calm eh! :)

> Show Conversation


By Tofu on Jul 1, 2015 at 9:48 AM

Yay! Happy Canada Day!! I'll be celebrating in Canada for the weekend!

> Show Conversation


By Sissy on Jun 30, 2015 at 11:58 PM

Happy Canada Day! :)

> Show Conversation


By littleAPC on Jun 30, 2015 at 6:18 PM

From a proud Canuck: http://cheezburger.com/8524768000

> Show Conversation


By littleAPC on Jun 30, 2015 at 6:05 PM

I left a comment under yur salmon one. And one under heyman's. Luv spreadin a little Canadianism around. LOL

> Show Conversation


By heyman on Jun 30, 2015 at 5:22 PM

http://cheezburger.com/8524732416

> Show Conversation


By heyman on Jun 30, 2015 at 5:19 PM

Give bacon to

> Show Conversation


By heyman on Jun 30, 2015 at 5:10 PM

http://cheezburger.com/8524720640

> Show Conversation


By heyman on Jun 30, 2015 at 3:33 PM

Playdo has sum splainin' to do ;) Have a great Canada day!

> Show Conversation


By violetD on Jun 30, 2015 at 2:10 PM

VERY interesting!!!Thanks doll!!

> Show Conversation


By violetD on Jun 26, 2015 at 12:29 PM

Some of us are just meant to carry more weight, genetically speaking. The important thing is to accept yourself and enjoy everything in life no matter what weight you are! :D Before I was diagnosed with 'the diabeetus' 2 years ago I weighed 130 pounds more than I do now. I suspect taking meds for the diabeetus was a huge part of my success, tho I radically changed my life with diet and exercise so as not to make things worse. I have ballooned up and lost weight over and over since my first pregnancy in 1977...so I know what you mean! It ain't easy!!

> Show Conversation


By violetD on Jun 26, 2015 at 11:06 AM

Oh I saw it alright...I get Global News in email and posted the crap out of it on facebook including when the idiots were fined $2500 for being so disrespectful and inconsiderate!! Kristin Lindsey would NOT have gotten away with murdering Tiger in Canada!! I try hard not to judge people, I really do, but some of them make it very difficult!! Leave the helpless animals ALONE!! Am I right?! I'm pimping this one out today...if you haven't seen it, it is hilarious and you will LOVE it!! After all the stoopid we need a laugh!! https://www.facebook.com/the.addictedhome/videos/618706214899733/?fref=nf

> Show Conversation


By Chris10a on Jun 25, 2015 at 10:43 AM

Made you a dancing cat: http://cheezburger.com/8517704448

> Show Conversation


By Chris10a on Jun 25, 2015 at 9:28 AM

We're gonna need eye bleach if that bikini cat makes it, yegh!

> Show Conversation


By Tofu on Jun 24, 2015 at 12:47 PM

Love it!!

> Show Conversation


By heyman on Jun 19, 2015 at 9:55 AM

haha, you suck! Oh well, wish me luck getting to sleep after the working overnight.

> Show Conversation


You must be friends with Suzi_sMom to leave a message. Add As Friend