All Messages

By kitteh_luver on Oct 17, 2008 at 10:22 AM

Oh that's okay lol. I have alot of those...Tey aren't that bad tho. Just a bit slower than other weeks!

> Show Conversation


By kitteh_luver on Oct 16, 2008 at 12:46 PM

Hahaha they see you lolz by going onto your profile and clicking where it says "lolz" and then they can look at them...was that a rhetorical question or were you serious? lol

> Show Conversation


By kitteh_luver on Oct 16, 2008 at 11:34 AM

Haha yah i love the one with the weather cat lol. Where did the name come from? That was pretty clever!

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Oct 16, 2008 at 8:20 AM

Heh - you done GOOD!!!

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Oct 15, 2008 at 10:37 AM

"Brooklyn Thunders-" BRILLIANT!!!

> Show Conversation


By hedda on Oct 14, 2008 at 7:47 AM

ohai, nu frend! so niec tu meetchu =^.^=

> Show Conversation


By kitteh_luver on Oct 13, 2008 at 1:52 PM

Oh yay!! It's good to know that my wors mean something to somebody! Fank yew!!

> Show Conversation


By kitteh_luver on Oct 13, 2008 at 10:14 AM

Oh no problem! Haha yah I've been wanting to see some new ones cuz yours are always funneh lol

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Oct 12, 2008 at 1:48 PM

http://www.thepetitionsite.com/petition/739878817 This is the official petition to the cheezmods to stop copying and "plagiarism" on ICHC/IHAH. Please take the time to read the entire petition and then sign if you agree - with your user name, very important! We need 1000 signatures - please help me spread the word! *PLEASE COPY THE ABOVE AND LEAVE MSG FOR YOUR FRIENDS* (the clickable link is in my profile) Feel free to link to it, too!

> Show Conversation


By kitteh_luver on Oct 9, 2008 at 9:40 AM

Hai! Ai hasn't tawked to yew fer a wile. Ai wuz kinda wundrin wear yew went! Hao iz yew?

> Show Conversation


By Laffin on Oct 9, 2008 at 4:20 AM

Heya Tasty, thanx for the friending :)

> Show Conversation


By jd on Oct 1, 2008 at 6:56 PM

Thank yew foar teh happy birfday. Iz okay iffen it's layte. I'll blaym teh powst office. :)

> Show Conversation


By Ryden22 on Sep 30, 2008 at 1:30 PM

HEy No prob! :-) I am ackshually pretty new to this as well. But I think I'm gettin the hang of it. Although I'm pretty sure I laugh at my Lolz more than anyone else laughs at them lol

> Show Conversation


By TIPPSY on Sep 30, 2008 at 11:19 AM

Nice to meet you too ! Thanks for being my friend =^..^=

> Show Conversation


By kitteh_luver on Sep 30, 2008 at 10:31 AM

*them* lol

> Show Conversation


By kitteh_luver on Sep 30, 2008 at 10:30 AM

Awe well that's okay lol. I still laughed at tem. They make me giggle! Haha I favorited some of the new ones :)

> Show Conversation


By kitteh_luver on Sep 30, 2008 at 9:24 AM

Awesome, that would be so cool! I would love to see some new ones. That would make my day! :)

> Show Conversation


By Phil-Tudor on Sep 29, 2008 at 2:16 PM

Not at all.... Thank You! Your LOL cracked me up! Just had to have it, I'll be back for more.

> Show Conversation


By kitteh_luver on Sep 29, 2008 at 11:58 AM

Lol of course! I think I favorited like half of your lolz hah. I liek them, they're funny :}

> Show Conversation


By kitteh_luver on Sep 29, 2008 at 10:22 AM

Oh no problem! Very nice to meet you too. Haha i love your Lolz. They're really funny.

> Show Conversation


You must be friends with TastyBreadLikeCranium to leave a message. Add As Friend