All Messages

By littleAPC on Aug 31, 2015 at 7:19 PM

Harley's layin in front of me. Stretched right across the desk (maybe waiting for molly?) Mauy is on the bed waiting for....oops no, she just ran out here and is staring at Scott. Magic is of course in her box. LOL I think they're waiting for some bedtime noms.

> Show Conversation


By littleAPC on Aug 31, 2015 at 5:37 PM

Yes harley I heard molly. Yes she is very sweet. No I won't tell her that you're blushing. LOL Dusty's finally figuring out how nice it is to be cuddled. *pets dusty and molly* Dusty, mauy says hi and watch how she can zoom into the kitchen. Mauy slow down around the corner!

> Show Conversation


By littleAPC on Aug 30, 2015 at 3:03 PM

Wow! Lots of cute hedgies. I hope we can get another one someday. They can be so cute and funny. Funny I thought these 3 would be hungry when we got home, but I put noms in their bowls and they just took a little nipple and walked away. They can't be full already??? Hmmmmm.....anyone care to explain? Hmmmm, they're all walking away. Hmmmm

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 30, 2015 at 12:06 PM

giggles!!!! non to the juvies ok.

> Show Conversation


By Sylviag on Aug 30, 2015 at 9:22 AM

Thank Dusty for me :) Yeah, not too many kittehs can hang around for 63 hedbonks LOL My kittehs think any special occasion i actually for them so I made sure to give them etra treats yesterday.

> Show Conversation


By dacrazykitteh on Aug 30, 2015 at 8:26 AM

lol thanx 4 acceptin http://cheezburger.com/8558844672

> Show Conversation


By furrgetmenot on Aug 29, 2015 at 10:08 PM

http://www.buzzfeed.com/elainawahl/27-brilliant-hacks-every-cat-owner-needs-to-know?utm_term=.lhD3byBv3#.en4KjrJPw

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 8:59 PM

just got the kids down. they had so much fun playing. have a good night. tenderhugs!!!

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 8:59 PM

just got the kids down. they had so much fun playing. have a good night. tenderhugs!!!

> Show Conversation


By furrgetmenot on Aug 29, 2015 at 8:33 PM

That's right, Nugget has the light color fur.. Lacey is a Phantom poodle, LoL https://www.google.com/search?q=phantom+poodle&biw=1371&bih=682&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0CB0QsARqFQoTCJz_gsXvz8cCFUWSDQodsQQI4Q

> Show Conversation


By NCcharmer on Aug 29, 2015 at 8:19 PM

Yep/ It's a lot like that. Kinda psychodelic...mis-speliling intentional

> Show Conversation


By furrgetmenot on Aug 29, 2015 at 8:14 PM

Let's see.. We had FUN making a NEW video! LoL ~ Wanna see? https://www.youtube.com/watch?v=ZZZVNe5_q-0

> Show Conversation


By NCcharmer on Aug 29, 2015 at 7:55 PM

You never know with those two. They go off painting and repainting the sub and the rest of us stick our fingers up our nose and pretend the aroma isn't suffocating

> Show Conversation


By NCcharmer on Aug 29, 2015 at 7:49 PM

You were carrying on with the "girls" while I was eating. I missed it

> Show Conversation


By NCcharmer on Aug 29, 2015 at 7:40 PM

You disappeared for awhile

> Show Conversation


By NCcharmer on Aug 29, 2015 at 7:39 PM

hey lady. You're late

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 7:23 PM

ok kids lets go, time to go home. sy thank you to molly and dusty and their mommy.

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 7:13 PM

the kitties are fun. if they sit in frunt of you and you raise your foot, they will raise their paw to. here watch,!!! so cute. and if you put your finger out like youa re pointing at them they will kiss it.

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 7:04 PM

oops you may have to ...

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Aug 29, 2015 at 7:04 PM

hoa you know that? you hve seen oreo play before? you nay ahce to snuggle cocoa. she bets very shy and skidish when other kitties start flying and jumping.

> Show Conversation


You must be friends with molly_mommy to leave a message. Add As Friend